Πέμπτη 16 Μαρτίου 2017

Ο Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης μιλάει για το πως έχασε όλα του τα χρήματα για ένα θέατρο !

Ο γνωστός ηθοποιός αποκάλυψε πως είχε επενδύσει τα χρήματά του στο θέατρο και τα έχασε.
«Δεν χρειάστηκε να επινοήσω ξανά τον εαυτό μου για λόγους εξωτερικούς, ευτυχώς. Υπήρξα τυχερός. Εγώ που πάντα έκανα πολύ θέατρο και επιλεκτικά αλλά αρκετά συχνά τηλεόραση βρέθηκα σε μια άλλη φάση της ζωής μου την ώρα που η τηλεόραση άρχισε να περνά την πολύ μεγάλη της κρίση. Έχω να κάνω τηλεόραση από το 2007. Είναι πολλά τα χρόνια. Αλλά αυτά τα δέκα χρόνια έκανα άλλα πράγματα», λέει στο Πρώτο Θέμα και καταλήγει:
«Έφτιαξα κάποια στιγμή ένα θέατρο δικό μου, έχασα τα λεφτά μου εκεί και ησύχασα. Μετά από μια κρίση που είχα σε σχέση με την παρουσία μου στο θέατρο άρχισα να σκηνοθετώ, ήθελα να πω τις ιστορίες που με ενδιαφέρουν με τον δικό μου τρόπο. Προχώρησα κάνοντας μια πιο βαθιά και σίγουρα πιο ενδιαφέρουσα πορεία σε σχέση με τα πράγματα που έκανα πριν. Αυτή είναι μια αλλαγή σελίδας, ειδικά από το 2013 και μετά που είπα στον εαυτό μου: “είσαι 43 ετών και πρέπει να πεις τις ιστορίες που θες να πεις”. Δεν άλλαξα βιβλίο, άλλαξα πίστα».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου