Τρίτη 7 Μαρτίου 2017

Η εξομολόγηση της Μαρίας Σακκαρη στον Θέμο: " Υπάρχουν γονείς που βλέπουν τα παιδιά τους σαν δολάριο" !

Η 21χρονη πρωταθλήτρια του τένις μίλησε για τη μητέρα της Αγγελική Κανελλοπούλου, τα πρώτα της βήματα στο άθλημα και το πόσο δύσκολα είναι να ζει από τα 18 μόνη της στη Βαρκελώνη
Για την καριέρα της στο επαγγελματικό τένις, τις συμβουλές από τη μητέρα της Αγγελική Κανελλοπούλου, τα πρώτα τουρνουά της αλλά και τα κορυφαία όπεν στον κόσμο μίλησε στο Όλα Ξεκόλλα η Μαρία Σάκκαρη, η τενίστρια που σε ηλικία 21 ετών βρίσκεται στην 90η θέση στην παγκόσμια κατάταξη.
«Θέλει πολύ προσπάθεια για να φτάσεις εκεί και εγώ είμαι στις κορυφαίες 15 στην ηλικία μου ενώ η καλύτερη αυτή τη στιγμή είναι η Σερένα Γουίλιαμς» εξομολογήθηκε η Μαρία στον Θέμο Αναστασιάδη και τη Δούκισσα Νομικού.

Αν και έχει τρια αδέρφια η 21χρονη είναι η μοναδική που ασχολήθηκε με το τένις γιατί όπως είπε «αρκεί ένα παιδί σε μια οικογένεια».

«Ξεκίνησα στα 6 και στα 7 λίγο περισσότερο. Τότε η μαμά μου είπε να πάμε στον παππού (σ.σ. τον Δημήτρη Κανελλόπουλο) "να σου κάνει δύο-τρία παραπάνω μαθήματα" και κόλλησα» αναφέρθηκε στην πρώτη της επαφή με το άθλημα.

Η Μαρία Σάκκαρη κέρδισε στο πρώτο της τουρνουά στη Λαμία ήταν σε ηλικία 11 ετών και «έφτασα κατευθείαν στον τελικό και εκεί καταλάβαμε όλοι ότι έχω δυνατότητες».

Όπως εξήγησε «στο τοπ 100 μπορεί κανείς να ζήσει άνετα πια επειδή έχουμε περισσότερες πιθανότητες να παίξουμε στα κορυφαία τουρνουά που τα χρηματικά έπαθλα είναι υψηλότερα» ενώ αποκάλυψε ότι «το πιο κυριλέ τουρνουά είναι το Γουίμπλεντον αλλά το πιο αθλητικό είναι το αυστραλιανό όπεν».
Η Μαρία Σάκκαρη κάνει διπλή προπόνηση τένις και πολύ ατομική προπόνηση με διαλείμματα ξεκούρασης και φαγητού.

Η ίδια χαρακτήρισε «δύσκολο» το ότι ζει μόνιμα μόνιμα στη Βαρκελώνη μόνη της μακριά από τη μητέρα της.

«Ήμουν 18 ετών όταν αποφάσισα ότι πρέπει να κάνω το επόμενο βήμα. Στην αρχή είχα μόνο τους γονείς μου τους οποίους ευχαριστώ αλλά στη συνέχεια όσο πηγαίνεις καλύτερα αλλάζουν τα πράγματα» αποκάλυψε.

Όπως είπε το σημαντικό είναι να έχεις καλό προπονητή τονίζοντας ότι «είναι πολύ δύσκολο να μείνεις ψηλά γιατί είναι ένα άθλημα που παίζουμε κάθε εβδομάδα».

Εξήγησε ακόμα ότι «από τη στιγμή που μπαίνεις στο γήπεδο πρέπει να ξεχάσεις τα πάντα, αυτή είναι η δουλειά μου».

Όσο για το τι της είπε η μητέρα της και παλαία πρωταθλήτρια του τένις όταν της είπε ότι θέλει να ασχοληθεί επαγγελματικά με το τένις στα 14 «εκείνη δεν ήθελε γιατί ήξερε πόσο δύσκολο είναι αυτό».

Εξομολογήθηκε τέλος ότι «η συμβουλή που με παραξένεψε επειδή έβλεπα και τους άλλους γονείς είναι ότι όταν χάνω μου λέει δεν πειράζει και τι έγινε. Γιατί άλλοι γονείς βλέπουν τα παιδιά τους σαν δολάριο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου