Παρασκευή 7 Απριλίου 2017

η νέα συνέντευξη της Μαίρης Σαατσάκης.....

Γειά σου Μαρία θέλω πολύ εγω και οι φίλες/φίλοι μου που βλέπουν το site μας να μάθουμε κάποια πράγματα για σένα όπως :


Μαρία είσαι μια νεα κοπέλα που ασχολείται με διάφορα με την παρουσίαση με το τραγούδι με το μόντελινκ με τις φωτογραφήσεις τι σου αρέσει πιο πολύ από όλα αυτά όμως ;Όλα τα λατρεύω εξίσου ...είναι διαφορετικά πράγματα μεταξύ τους ..τώρα τελευταία μ έχει κερδίσει το τραγούδι περισσότερο

Πότε να περιμένουμε το νέο σου video clip με το κινούργιο σου τραγούδι '' ΕΛΕΥΘΕΡΗ '' ;το βίντεο κλιπ θα γίνει μέσα στην εβδομάδα σε γνωστό κλαμπ της Αθήνας,κάντε λίγη υπομονή και θα το απολαύσετε

Μίλησε μου για τα μελλοντικά σου σχέδια....
Ετοιμάζω μια σούπερ σεξυ φωτογράφηση σε γνωστό περιοδικό και κάτι τηλεοπτικό έκπληξη

Έρχεται Πάσχα θα πας κάπου διακοπές ;
Το Πάσχα θα είμαστε οικογενειακά με γονείς την αδερφή μου και τα ανιψάκια μου στο εξοχικό μας στην Κινέτα που είναι πολύ κοντά στη θάλασσα και ελπίζω να έχει καλό καιρό και να κάνω τα πρώτα μου μπάνια για φέτος

Μίλησε μου για την καταγωγή σου.....
Κατάγομαι από το Ηράκλειο της Κρήτης μια πόλη που λατρεύω

Θέλω να μου πείς αν είσαι υπέρ η κατά των πλαστικών επεμβάσεων....
Φυσικά και είμαι υπέρ των πλαστικών επεμβάσεων,όταν δεν νοιώθουμε καλά με κάτι Πιστεύω καλά θα κάνουμε να το αλλάξουμε αλλάζει και η ψυχολογία τελείως μπορεί και ολόκληρη η ζωή μας καλώς η κακώς η ομορφιά μας ανοίγει πόρτες ειδικά στο συγκεκριμένο επάγγελμα.....
'Εχεις νοιώσει ποτέ ότι σε  έχουν εκμεταλλευτεί στη ζωή σου ;Το έχω νοιώσει και είναι παρά πολύ άσχημο να επενδύεις συναισθηματικά σε κάποιους ανθρώπους και αυτοί να είναι δίπλα σου μόνο για να πάρουν πράγματα και όχι να δώσουν....


Μαράκι μου να σε ευχαριστήσω για την όμορφη κουβεντούλα που είχαμε και εύχομαι να έχεις υγεία και να περνάς τέλεια !!!!







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου