Παρασκευή 7 Απριλίου 2017

ο νούμερο 1 μετρ του 2017 και ο πολύ καλός φίλος και συνεργάτης του Νότη Καρνέζη μιλάει για πολλά και διάφορα.....

1)Μίλησε μου για την δουλειά σου σε ποιά μαγαζιά είσαι μετρ  και ποιά ειναι τα μελλοντικά σου σχέδια;
Καλησπέρα και ευχαριστώ πολύ για τον χρονο που μου διαθέτης για αρχή..... ο κόσμος μπορεί να με βρει στο Penthouse,wsleep,much box,hostel,voodoo,boiler,akanthus,thema και όλα ελληνικά!! Έρχονται πολύ όμορφες συνεργασίες με salou shirts για την νέα κολεξιόν του 17 φωτογραφισεις,μαγαζιά και εκπομπές!!!!!!                     
                                                        

Ποιά είναι η καταγωγή σου;Η καταγωγή μου είναι απο το υπέροχο Καρπενήσι που βρίσκεται στην ξακουστή Ευρυτανία..
 

Συνεργάζεσαι με ενα δυνατό όνομα του θεάτρου που πηρε ξαφνικά αρκετή δημοσιότητα μιλάω για τον Νότη Καρνέζη μίλησε μου για αυτήν την συνεργασία....Τι να πει κανεις για τον Νότη,είναι ένας απίστευτος άνθρωπος ξεχωριστός για μένα και χαρισματικός ηθοποιός θα παει ψηλά βλέπω την επιτυχία του απο μακριά!!! 

Ρωτήσαμε τον Νότη να μας πει μια φράση για σένα και μας είπε αγαπημένος μου άνθρωπος πες μας και εσυ μια φράση που νιώθεις για εκείνον.....;Απίστευτα χαρισματικός και αγαπημένος φίλος πανω απο όλα!!!!

Μίλησε μου για τα διάφορα είδη ανθρώπων....
Δεν διαχωρίζω κανέναν γιατί έχω απίστευτα πολλους φιλους και γνωστούς που για μένα είναι ξεχωριστοί έτσι τους βλέπω όλους για μένα δεν υπάρχουν διακρίσεις,όσοι είναι δίπλα μου τοσα χρονια το ξέρουν γουσταρω το διαφορετικό το κοινό με κουράζει δεν είμαι κοινός "είμαι ξεχωριστός " δεν διαχωρίζω φύλλα και χρώματα για μένα όλοι οι φιλοι μου είναι "ΑΝΘΡΩΠΟΙ

Θα πήγαινες να ζήσεις και να δουλέψεις στο εξωτερικό; και αν ναι που και γιατί;
 Φυσικά και θα πήγαινα εκτός οτι υπάρχουν άπειρες προοπτικές για τον μέλλον του καθένα μας βλέπω ευκαιρίες στο "ΕΞΩ" για μια αλλη ζωή!! Βλέπω πρόοδο και ιδέες,δουλειές οι οποίες σε πληρώνουν οτι αξίζεις η Ελλάδα είναι κάτι μαγικό αλλά έχει απογοητεύσει τα παιδιά της..Η πόλη που μου ταιριάζει είναι η new york city μου αρέσει να είμαι στην Τσίτα δεν βαριεμαι μου αρέσει η δουλεια είμαι τρελός, Υδροχόος δεν πιανομαι εύκολα είμαι μια ιδέα απο μόνος μου θέλω να κάνω πολλά και δεν μπορω...Η Αθήνα δεν είναι αρκετά μεγάλη για μένα πια.


Τ'ελος θέλω να μου πεις δυο λόγια για το penthouse που εχω μάθει οτι το αγαπάς πολύ και κάνεις θαύματα εκεί πες μου για αυτό το μαγαζί την άποψη σου και πως νιώθεις κάθε φορά που είσαι εκεί....;
Θα με συγχωρέσεις αλλά δυο πραγματα δεν είναι αρκετά για να χαρακτηρίσουν αυτή την υπεροχή ιδέα,γιατί το Penthouse είναι ιδεα.κάθε φορά που μπαίνω σε αυτό το μαγαζί αλλάζει όλο μου το είναι,και να μην ακούς RnB εκεί θα ακούσεις είναι τα Vibes,ο κόσμος που χορεύει σε ρυθμούς RnB-Trap-Hip-Hop-Old school reggue dancehall twerk!! Αν έρθεις μια φορά θα ερχεσαι συνέχεια και έχω κοσμο που μπορεί να το φωνάξει όχι να το πει!!..Το Penthouse είναι σαν δεύτερο σπίτι μου και αν ρωτήσεις τον κόσμο θα σου πει ακριβως το ίδιο... Είναι τόσο ωραίο το κλήμα που αρχίζεις να χορευεις με τον άνθρωπο στην κουζίνα μέχρι και τον πορτιερη στην είσοδο του μαγαζιού !!











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου