Παρασκευή 21 Απριλίου 2017

Ο Ηλίας Βαλάσης σόκαρε τον Αρναούτογλου: " Με βοήθησες πολύ όταν δεν είχα χρήματα, όσο δε με βοήθησε ο αδερφός μου " !

«Με έδιωξαν από τη μονάδα μου, δηλαδή μου έκοψαν το δικαίωμα να είμαι βατραχάνθρωπος. Γιατί βρε σε μένα; Βρε κουτέ! Έβαζες ένα χαρτί εδώ και ο πρώτος που έγραφες ό,τι κι αν συνέβαινε ήμουν εγώ. Όχι! Είσαι λάθος και δεν θέλω να είμαι μαζί σου! 300 κιλά ήταν ο άλλος και καθόταν με την κοιλιά έτσι και 10 αξιωματικούς αριστερά και δεξιά. Και μου λέει «Μας εξέθεσες ρε Βαλάση» κι έκανε την κοιλιά έτσι! 400 κιλά άνθρωπος, τον εξέθεσα εγώ! Όχι ψυχή μου, δεν σε έχω εκθέσει εγώ! Έχω 10 παλικάρια θαμμένα με τα χέρια μου. Δεν μπορείς εσύ ρε σαπιοκοιλιά να μου πεις εμένα ότι εγώ είμαι απαράδεκτος και σε εξέθεσα.
Με το παιδί που ήθελα να βοηθήσω δεν ξαναμιλήσαμε ποτέ! Δεν έχουμε πει γεια. Κατέρρευσε όλο μέσα μου, δεν μπόρεσα να τον πάρω ποτέ τηλέφωνο να του πω τίποτα.
Ο Στέλιος Χανταμπάκης είναι φίλος μου, ένας άγγελος είναι στην προσωπική του ζωή, αλλά είναι και πολύ οξύθυμος και πολύ ευερέθιστος.
Με βοήθησες να πάω στην φάρμα. Με βοήθησες πολύ όταν δεν είχα χρήματα, όσο δε με βοήθησε ο αδερφός μου».
πηγή 2night show - zappit.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου